גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

תערוכת הלגו הבינלאומית בנמל ת"א - אמנות בקוביות לגו

ארכיון תאריך: 3 אוגוסט 2018 - 1 ספטמבר 2018

משך: 11 שעות וחצי

ילדים עד גיל שנתיים חינם.
יש להדפיס ולהביא אישור הזמנה לקופות.

שעות פתיחה:
ימים א'-ה', בשעות 20:00-08:30
ימי שישי, בשעות 16:00-08:30
יום שבת, 08:30- 19:30
 
אמן הלגו הבינלאומי Sean Kenney  מציג: אמנות בקוביות לגו - התערוכה,  26.7.18 – 1.9.18
אולם הפדרציה, מתחם האנגר 11, נמל ת"א
 
אמן הלגו הבינלאומי שון קני (Sean Kenney) מגיע לת"א.  קני הוא אמן לגו בינלאומי ומחזיק בתואר "Lego Certified Professional". "מומחה הלגו המוסמך" הוא תואר נדיר שמלבד קני מחזיקים בו רק עוד שלוש עשרה אמנים בינלאומיים. סיפור ההצלחה של קני התחיל בכלל בעבודה משרדית משעממת. לאחר עשר שנים בתחום הגרפיקה הוא החליט שזהו לא הייעוד האמיתי שלו בחיים והמציא את עצמו מחדש בעזרת קוביות לגו והרבה ויצירתיות.

מאז פריצתו הבינלאומית כמומחה לגו, הוא הציג תערוכות במספר רב של מדינות בצפון אמריקה, אסיה ואירופה,  הוציא תשעה ספרי ילדים מרובי פרסים והציג את יצירותיו בעיתונים החשובים בעולם: "הניו-יורק טיימס", "הוושינגטון פוסט" ו"בי-בי-סי ארט". בין היתר, הוכתרה תערוכת הלגו שלו ב"לונלי פלאנט" כתערוכה "שהצופים בה לא יפסיקו לבהות". שון מתגורר כרגע עם משפחתו בברוקלין, ניו-יורק.

בתערוכה הנוכחית "אמנות בקוביות לגו – התערוכה"  נבחר בקפידה אוסף של כ – 25 מוצגים, ממגוון רחב של נושאים הכולל מיצגי ילדים משעשעים, מודל אדריכלי של טיים סקוואר בנו-יורק והיצירה המפורסמת Growing ideas: דגם עץ גדול ממדיים שתוכנן במשך כ – 18 חודשים, ובנוי מ כ- 380,000 קוביות לגו.

התערוכה תחולק לאיזורי פעילות אינטראקטיביים לכל המשפחה:
מתחם פעילות רובוט: הכולל מעל ארבעים עמדות הפעלה ומומלץ במיוחד לגילאי 6 ומעלה.
מתחם טכניק: אוסף כלים ורכבים מכל הזמנים. האוסף כולל דגמים נדירים במיוחד, דגמי AFOL, עמדות הפעלה והתנסות ומסלולי אתגרים לג'יפים.
מתחם מיינדסטרום רובוטי: אוסף העיר האינטראקטיבית הגדולה בישראל. בהשתתפות אמני לגו מהארץ ומחו"ל.
מציאות מדומה: עמדות צפייה במציאות מדומה בתלת מימד. בו יוכלו הצופים לראשונה בישראל לעבור מסע בתוך האוסף של לגו סיטי ב 3D. חנות לגו הזולה בישראל -עם דגמי לגו נדירים במחירים מיוחדים. לאחר התערוכה, יוכלו המבקרים לרכוש את מיצגי הלגו  של האמן.  כמו מנורות לגו, אופני לגו, תמונות לגו ועוד.
כמו כן, יועמדו למכירה מיצגי התערוכה בלגו מיניאטורי.

הערות נוספות: נגישות לנכים
 
הפקה: Icp live חברת ההפקות שהביאה לישראל את תערוכת The Art Of the Brick של אמן הלגו הבינלאומי נתן סאוויה, בגני התערוכה בשנת 2013.   תערוכת Van Gogh Alive  , עידן הדינוזאורים 2012 נמל ת"א,  לגו סיטי 2014 בנמל ועוד...
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter