גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

אמיר קוסטוריצה בפסטיבל שעת הצוענים

ארכיון תאריך: 11 מאי 2017 - 13 מאי 2017

משך: 3 שעות

שלושה מההרכבים הפרועים והשמחים ביותר בעולם המוזיקה הבלקנית חוברים לשני ערבים בלתי נשכחים, על במה אחת, בזה אחר זה (ואולי גם קצת יחד):

הקולנוען והמוזיקאי הסרבי אמיר קוסטוריצה, החתום על מספר מופעים מוצלחים ומכורים מראש ברחבי הארץ, חוזר עם להקתו ועם מופע חדש, לראשונה בקיסריה, מופע המלווה את סרטו החדש On thr milky road (בכיכובה של מוניקה בלוצ'י), שיוצא בימים אלו לאקרנים בעולם ומועמד לפרסאריה הזהב (בפסטיבל הסרטים היוקרתי של ונציה). מופעיו של קוסטורציה מספקים עיבודים חיים ומסעירים לפסי הקול של סרטיו הרבים ועטורי-הפרסים, ביניהם החיים הם נס (2004) ורב המכר חתול שחור חתול לבן (1998), בסרט זה חברו קוסטוריצה וההרכב לכתיבת הפסקול, ויחד המשיכו בזירה הקולנועית והמוזיקלית, עם סיבובי הופעות מדוברים וחובקי עולם, בהם גם בישראל. ההופעה האנרגטית משלבת בין מוזיקת עולם צוענית ובלקנית לבין מוטיבים מעולם הרוק, הג'אז והפולק, מונעת מכוח האינטראקציה עם הקהל המשולהב, ומגובה בתזמורת כלית עשירה של סקסופון, חצוצרה, אקורדיון, גיטרות, טובה, תופים וכלי הקשה.

Fanfare Ciocarlia התזמורת הרומנית עתירת הנגנים, זוכת פרס World Music Aaward Rradio 3 BBC לשנת 2006, ידועה בהופעותיה המלהיבות שכובשות את הרחבות ברחבי העולם. 12 חברי ההרכב הם בכלל איכרים שניגנו להנאתם לשם השלמת הכנסה, אך כישרונם התגלה במהרה והתלקח במהירות עם התפשטות הטרנד הבלקני ברחבי העולם, מה שהפך אותם לכוכבים בקנה מידה בינלאומי. המופע כולל חומרים מקוריים לצד עיבודים צבעוניים ומקוריים לנעימות מוזיקליות מפורסמות- מגיימס בונד ועד לדיוק אלינגטון. כמו קוסטוריצה, גם הם השתלבו בזירה הקולנועית, עם ביצוע שלהם ל- Born To Be Wild שקיבל חשיפה בסרט בוראט וכמובן בשיתוף פעולה פורה עם קוסטוריצה שלקח אותם לנגן בפסי הקול של סרטיו.

בום פם משלבים בין תערובות של מוזיקה ים-תיכונית עם השפעות בלקניות, לבין אלמנטים ברורים של רוק וסרף רוק, בפורמט ייחודי של גיטרה חשמלית, טובה, קלידים אלקטרונים ותופים. בום פם, שמנגנים יחד כבר עשר שנים, הספיקו לכבוש את הסצנה המקומית והבינלאומית דרך הופעות בפסטיבלים גדולים ופרויקטים מרגשים (הספיקו לכבוש את הסצנה המקומית והבינלאומית דרך הופעות בפסטיבלים גדולים ופרויקטים מרגשים (הופעה בערוץ המוזיקה הבינלאומי -בוילר רום, שיתוף פעולה עם הזמרת המיתולוגית הטורקיה סלדה- שיתוף פעולה אשר הכה הדים בארץ ובעולם, טור קיץ ביפן - כולל הופעה בפסטיבל פוגי רוק היוקרתי, ושיתוף פעולה עם אחד מהאלילים המקומיים, הזמר האגדי - טריפונס). כעת לאחר סיבוב הופעות גדול במדינות אירופה, ארה''ב, מקסיקו, קנדה. דרום אפריקה ויפן  בום פם חוזרת הביתה

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter