גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

פסטיבל מדיטרנה 2017 - פארוקיטו - Thr3e Flamenko - Farruquito

ארכיון תאריך: 15 יוני 2017

משך: שעה וחצי

משתתפים:
 חואן מנואל פרננדז מונטויה (Farruquito), אנטוניו פרננדז מונטויה (Farruco), מנואל פרננדז מונטויה (El Carpeta The Heritage)

מופע הפלמנקו שמשגע את העולם מגיע לכבוש את הבמה באשדוד: שלושת האחים לבית משפחת מונטויה בחגיגת פלמנקו מרהיבה, סוחפת וחושנית - בהשתתפות זמרים, נגנים ו'קלפרים' כמיטב המסורת.
חואן, אנטוניו ומנואל פרננדז מונטויה - שלושה גברים שהם שלושה רקדנים, שהם שלושה אחים, מציגים מופע פלמנקו שופע קצב ורגשות. הם גדלו לסבא ואבא שהתפרסמו כרקדנים - וירשו את אומנותם מגיל קטן. כל אחד מהם ושלושתם יחד מבקשים להעביר את עומקו של עולם הפלמנקו - והם עושים זאת באמצעות שלושה סיפורים, ושלוש דרכים לספר אותם.
יחד הם חוקרים את נבכי הריקוד, ודרכו הם מבקשים למצוא את הקשר בין האדם לטבע. באמצעות מסורת הפלמקו הזורמת בעורקיהם, וחבורת נגנים נפלאה המלווה אותם - הם חולקים כבוד ליצירות מסורתיות, ומעניקים להן פרשנות אישית חדשה.
מאוחדים לא רק בקשר הדם שלהם, אלא גם בהבנת העומק והתשוקה של הפלמנקו, הם מספקים לקהל הרמוניה של חומר, רוח ומחשבה. הבמה הופכת לסטודיו להגשמת חלומות -  עם מראות, שולחנות, כסאות, וכל אמצעי אחר שעוזר לרגשות לפצוח בריקוד.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter